Min bil (?)

Skola idag också då , va fett trött och trodde seriöst att min rygg skulle dö när jag kom hem så det blev ju att nana en stund (:
Hahahahah , orkade först inte ens gå ur bilen :(
Bara så alla vet är mami dum och låter inte pappa köpa bil åt mig , 'man kan inte köpa allt' .
Klart man inte kan men en bil går väl fint ? :D
Det är ju inte ens hon som betalar min systemis eller nya mobilen .
Varför klaga isåfall ?
Wow  hon ska vara med och betala en bil , mamma betalar du hellre mobilen och systemisen så är det lugnt med mig ? ;)
System kameran är ju förfan dyrare än bilen !
Bilfanskapet kostar bara 4000 , fett värt tycker jag .
Besiktigad , skattad och allt vettu :o
Aja men verkar bara vara att glömma den :(
Eller fjäska en jävla mssa nu plötsligt (a)



Värd ?


Kommentarer
Postat av: Markus

Ahh lillvolvobruden snart då ? :D

2011-05-17 @ 13:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0