Första övernattiningen på ungefär en livstid !

Första gången den 'olyckan' som jag har fått sova hos någon !
Hahahaha , inte alls svårt att övertala mami .. fast liite ;)
Aja , sov iallafall hos Theo , as nice vettu ! :D
Fick till och med sova två nätter där , riktigt värt !
Han pratade i sömnen , hahahah , charmigt , fast va lite knepigt faktiskt ;o
Eller inte just det att han pratade i sömnen utan att han sa 'elefant blod' , ehehe wtf ?
Och han är jag tillsammans med :(
Hahaha , nejdå ;)
så fick men kolla på när Theo och Birk spelade ;d
Btw , äntligen har jag vågat äta där !
Aa , på lördagen då .
Hahahahah , jag hatar att äta hos andra :(
Så bakade jag och Theo kladdkaka , duktiga som vi är !
Eller aa , mest han kanske (a)
Så satt vi typ på hans tak på kvällen när det regnade .
Hahaha , sommar minnen med My vafan ;)
Älskar verkligen att sitta på tak !
Men aa , bara för att jag vågade äta igår försökte Theo övergöda mig idag :(
Stygg pojke ! :oo

Klaga inte om dom är suddiga för någon ville inte vara på kort . Vem kan det vara Theo ? ;)


Män ska va i köket ! ;) ♥


Mycket stilla .. ;) ♥


:) ♥


Puss ute på taket (: ♥


Kommentarer
Postat av: Sannah

så sjuukt söta är ni!

2011-05-16 @ 18:29:08
Postat av: Jonte kuuuungg :D

Det ska va kvinnor i köket jävla bitch ! <3

2011-05-17 @ 13:17:06
Postat av: Markus

Inte för mycket porr nu miniiplutt ;)

2011-05-17 @ 22:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0