Tjejorna ! :)

Gårdagen va värd fett mycket för mig !
Först åkte jag till Paulina , och sen gick vi två på promenad med Snajper och mötte Kajsa :D
Åhhh vad jag hade saknat min lilla Snaaajpeer :((
Och så hade jag saknat Bajsan också , perfekt att få träffa alla mina älsklingar !
Hahahaha , fett gott humör jag va på :D
Tyvärr hade dagen ett liiitet minus :(
Vi skulle iväg till sommarbetet och lägga täcke på hästarna och då ser Paulina att Herrn har skurit upp hoven på något , stackas lilla bebben :((
Fick typ panik när jag tänkte på hur ont min lilla pojke måste ha .
Önskade verkligen att jag kunde ta bort allt det onda direkt .
Men innan han skadade sig va dagen så nära perfekt den kunde komma ! ;)
Hoppas verkligen att jag , Kajsa och Paulina börjar träffas tillsammans oftare igen som vi gjorde förr , gissa om jag har saknat den tiden !


Förr ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0