Smart sagt ! :)

Citat från mobil taaaaajm ? ;)
Jaja , vissa kommer gilla det , andra inte , thats life bitches ;)

Här kommer doom :


"Jag : Vafan varför kollar du på hemsidor med tjej kläder ?
Jonte: Det är ju bubbleroom för fan !
Jag: Jaha , och ?
Jonte: Dom har jääävligt heta modeller ska du veta !
"

"Om jag bajsar varje dag vet jag att min mage fungerar ! " // Marre

"Jag: Vi kommer typ få herpes eller något ju .
Didem: Neeej jag vill inte , jag tänker inte få det !
"

"Fotboll är bara massa ungar som springer som små judar efter en boll , och när dom väl hinner ikapp sparkar dom bort den igen .. klyftigt . " // Papi

" Jaa , den tar jag , då har jag ungefär trettio.. MASSOR ! " // Jonton

"provet va jätte lätt , jag fick tillochmed G !" // Amanda

"Hur många siffror finns det i alfabetet ?" // Jag ;$

Och så Kajsas älskade nattsamtal :

"Oj vad din bh låter mycket"

"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA neje ! "

"Petter ? Jaaaa , Petter"

"ÅHHH , AHHH ÅHHHHHHHÅH (stönar)"

"Kan du hjälpa mig , hur många måste man vara för att göra en fläta ?"

"Akta , jag kan karate !"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0