Gårdagens !

Igår failade 'blogg.hejdennaskitenfunkaraldrig' så jag kunde inte lägga in något.
Så slänger upp gårdagens inlägg idag , läs och njut av hur modig jag är ;)



Sådär ja , då va det avklarat !
Jag som hatar att ta hem folk och istället föredrar att åka till dom har låtit Theo komma hit .
Åhh , vad jag va spänd igår innan han kom !
Jag trodde att jag skulle dö eller något men nejnej , så blev det inte :)
Och min syster blev hur chockad som helst när han vågade snacka med henne , hahaha :D
Aja , då har man typ chackat film och spelat kort och sånt , riktigt nice kväll faktiskt .
Jätte mysigt ^^
Hade hoppats att Paulina också skulle kommit , fast ne .
Menmen , hon slipper väl då , hade kul även fast jag saknade min plutt tjej ;)
Men jag tycker jag är modig som lät Theo komma hit .
Ingen annan som tycker det ? :o
Fast som alla vet är jag inte rädd för någonting (a)
Hhahahaha och jag när jag är trött , fan min egna syster sa att hon tycker synd om Theo för att han får stå ut med det.
Snäll syster man har !
Jaja , jag kanske va lite jobbig på kvällen , usch att jag erkännde det !
Hahahah , men jag är liiite charmig ändå ;)



Bild Paulina tog på sjukan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0