Svar på tal !



Ja Jonte , det är jätte gulligt att ha en överbeskyddande vakthund till kompis ;)
Men andas förfan !
Jag svarade inte för att jag inte såg smset , nej jag iggar dig inte och det är inte så allvarligt .
Hahahaha , förfan vad övertaggad du är unge !
Jag vet att du menar snällt och det betyder , men om du ska bli sån här varje gång jag tjafsar med någon kommer du dö ung ;)
Hahahah , tänk om jag börjar bråka med en biff då , vad händer då ? (a)
Men iallafall , jag vet att du är alldeles för snäll för att stå för alla tomma hot ;)
Och du kan inte bli såhär sur på alla jag bråkar med , då har du nåååågra till att bråka med :D
Så , kan du tagga ner lite nu , ta tjugo djupa andetag och bli lite mer som mig ? (aa '
Bara låta det glida förbi och säga söta saker till mig istället ?
För det gillar jag !
För tro mig , jag klarar mina egna bråk ! :)
Punkt . ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0