Jag vill låna en bebi nu :((

Fan vad tiden går fort , nästen tre år sen bilden togs !
Saknar miniplutten :(
Ingen mer som planerar att skaffa barn som jag kan få låna ? (a)
Jag låter som en pedofil ..
Kan bli fadder åt någon ?
Hahahah , skoja bara , tänk om föräldrarna skulle dö sen så blir jag vårdnadshavare !
Shit mama big no !
Kan jag inte bli förstår du :)
Hahahahah , vad fan hade jag på mig på kortet ? :(
Minns att det va dop och att mina föräldrar tvingade på mig 'ordentliga' kläder ..
Långt ifrån nöjd med detta :(
Men bebin är jätte söt :')
Hahahaah , det trodde ni inte om mig va ?
Att jag gillar barn , tänka sig !
.. nu låter jag som en pedofil igen , kanske bäst att sluta ?


Aww , saknar dig bebi :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl inte din bäbis?

I så fall vad har hänt?

Har han gått bort?

Kram i alla fall och hoppas det blir bra!

2011-05-20 @ 14:57:04
Postat av: devi

Hej, vill du ha en länkning till din blogg? :) Kika in på min blogg och kolla! :)

2011-05-20 @ 15:06:45
URL: http://rydwallmenon.blogg.se/
Postat av: Johanna Abrahamsson

Aeww, min bror är sötast likaså du :)

2011-05-26 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0