Hemma !

Somsagt då , hemma ! :)
Och då undrar förhoppningsvis någon 'från var ?'.
Jo det tänker jag berätta nämligen från Cruisingen i Mellerud .
Ha , jagsom trodde att jag inte fick dra på den bara för att mami sa nej .
Där trodde jag allt bra fel du för jag har faktiskt en pappa också ;)
Erkänn typ chockade nu ?
Ni typ bara 'vaaaaaaad har hon sa hon ?!'
Menmen , min kära pappa hade glömt köpa sin livsnödvändiga snus .
Därför ger vi oss ut typ 11 eller något mot vbg city vettu ;)
Sen kör vi runt lite bara och letar efter folk .
Riktigt dött där får jag säga , hahaha , typiskt vbg :(
Men så tänkte pappa åka hem sen men den hemska planen satte jag stopp för !
Jag är ju faktiskt lite som batman , sätter stopp för alla lömska planer ;)
Så åkte vi iallafall till Mellerud , tåg en hel del riktigt nice bilar och fick ett gott skratt åt de som hade tagit en bärs förmycket :)
Hahah , tillexempel killen som stog och vinkade till oss samtidigt som han pissa , såg charmigt ut får jag säga !
Jaja ,  men så långstund blev det ju inte på Cruisingen men bättre än inget eller ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0