Cruuising !

Hemma nu , gårdagen vart fett lyckad !
Hahahah , sjukt när man satt med Matte , Jhon och deras Mattes brud i busshållplatsen när det regnade .
Helt random börjar folk skrika ur en volvo bara : "Thereeeeesee ! " .
Så visade det sig att jag kände dom men dom stannade inte och släppte in mig i bilen för det va fullt :(((
Jag dog ._.
Jhon och Matte verkade rätt goa btw , hahaha , jävla tur att man träffa dom där ju !
Man kunde ju råkat träffa något random mongo , men alla jag snacka med va så jävla festglada och mysiga .
Hahaha , fast vädret va fucked up och jag hade ingen bil :(
Nänä , jag blev ju inte alls blöt ..
Skulle fan åkt med pojkarna som erbjöd mig skjust och öl ! :(
Eller gått in i vilken jävla random bil som hellst !
Dom som hoppade på taket verkade ju trevliga ?
Hahahahaha , lol , Kajsa skulle vart med :(
Typiskt ! :(
Nämen jag hade sjukt jävla kul ändå ! :D
Så deså ! (a)


Kommentarer
Postat av: Jonte

Inte tänkt berätta om att du fick träffa dina favorit pojkar igen (mig och danneebooii)?

Skit i det då dvärgfanskap! Haha!

2011-05-31 @ 16:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0