Bög porr är sexigt ! :$$

Dålig uppdatering , har bara inte haft ork .
Mitt humör vet ni ;)
Jävla ryck jag har :D
Men idag har det vart jävligt niice faktiskt .
Absolut att Richard kramade mig (a)
Stolt som en jude !
Och att säga stolt som en jude är lååång irån rasistiskt eftersom det på sätt och vis är snällt mot dom ?
Richard kramas nästan aldrig men idag så , hahaha , känner mig speciell ;)
Fast Petter och Adde är ondskefulla och gör så att jag råkar tafs på folk :(
Inte okej !
Inte ens lite okej faktiskt , bara så ni vet !
Fast Petter och David va faktiskt lite söta på lunchen :$
Och Fredde också , bääästiis ;)))
Hahahaha , jag fick döpa om han , eller aa fick och fick men nu tycker  jag att alla ska kalla han "Peddo Bear" .
För det tycker jag är charmigt och bra och passar honom toppen !
Alla är mina bästisar idag känner jag ;)
Hahahah , förutom  Adde för jag får inte låna hans armband :(


Söta !


Raauwwr ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0