Allt och inget !

Måste säga att ibland önskar jag verkligen att jag va kille !
Tänka att kunna driva med tjejer om att dom ska va i köket och shit ?
Fan vad jag hade älskat det ! :D
Eller att säga att alla tjejer är svaga , hahahah life ;)
Förövrigt har jag älskat dagens väder :D
Legat ute och steekt i solen hela jävla dagen !
Har fått gjort lite frånvaros läxor och sånt .
Hahahaha , kul liv .
Klockan är över 12 = Paulina fyller knullmyndig ! :D
Grattis tjejen , får cykla utan hjälm nu då ? ;)


Vi är söta ! :)


Som sagt .. ;)

 


Kommentarer
Postat av: Paulina

Hahahah tack tjejen xd <3

2011-05-11 @ 17:31:05
Postat av: Anonym

Hahahah tack tjejen xd <3

2011-05-11 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0