*HAPPYFACE*

Tänkte kasta ett inlägg innan man ska sova då .
Vet egentligen inte riktigt vad jag vill skriva , men var bara sugen på det .
Men jag är på jätte bra humör iallafall .
På sånt där övertrött mysigt humör .
Snackade nyss lur men aa , då dör den jävla fitt mobilen och så springer jag runt i typ en halvtimma och letar efter laddaren som visar sig vara i min systers ryggsäck.
Det sänkte mitt humör en aning men jag är fortfarande på topp !
Förövrigt har jag riktigt kalla tår , hur gick det till ? :o
Just nu känns det som jag vill ha en väldans massa grejer och inte har några pengar alls !

Vill ha lista :

- Minneskorts läsare.

- Baseball tröja.

- Nya converse.

- Nya DC skor.

- En jävla massa jeans.

- Tights.

- T-shirts.

- Fundation.

- Hår förlängning.

- Tungpiercing.

- Navelpiercing.

- Fler armband.

- Ny mobil !

Det är det jag vill ha allra mest just nu , sen så finns det såklart massa mer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0