True story :(

Hahahahahahahaha , det knackade på dörren förrut så jag gick ner och öppnade såklart.
Och man antar ju att det är nån man känner så jag orkade inte ta på mig byxor först , jag hade ju ändå en låång t-shirt på mig då är det lugnt , right ?

Så stog en kille jag inte har en jävla aning om vem det va där och kan nästan ingen svenska alls .
Vet fortfarande inte vad det är han egentligen ville . 
Men jag fatta iallafall när han sa att jag inte kan gå runt utan byxor för att jag kommer bli våldtagen isåfall .
Men jag va ju bara hemma ! D:

Så sa jag till han att jag inte riktigt förstog vad det va han ville mig , men att jag va tvungen att gå .
Han svarade ungefär " Stanna kdgfhjyf abdul abkantag bladahha buddah jag prata !".
Sen säger han att jag inte är snäll !
Vem fan är inte snäll här ?

Efter ett tag börjar han dessutom helt random prata spanska , vilket han inte gjorde innan !
Jag tror han frågade vart någon bodde .
Kanske var det han försökte med hela tiden ?
Typ 40 minuter ?
Jag är så bra på spanska så jag svarade "No se, no entidos españoles" vilket jag tror betyder "Jag vet inte, fattar inte spanska".
Han började bara snacka mer spanska .
Sen skakade han på huvudet med ett ansikts uttryck som om han sett en total idiot och gick.

Så , nu har jag fått prata ut lite .
Han var läskig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0