Ovärd dag !

Dålig uppdatering , förlåt :((
Idag var jag ju iallafall först i skolan då men bara i ungefär en lektion.
Sen blev det tandläkaren eftersom jag skulle dra ut min andra tand idag.
Åh , visade sig bli en ganska misslyckad dag. För det första blev vi tvugna att vänta , jag hatar att vänta !
Sen fick jag ingen salva innan bedövningen så nålen sved till ju :o
När dom väl var klara fick dom för sig att dra ut en till .
Så på med mer bedövning (utan slva) och bort med 3-5:an nere också !
Efteråt visade det sig att jag hade fåt för mycket bedövning och skakade som en gris och hela jorden snurrade.
Ja , jag är medveten om att jorden alltid snurrar men jag slår vad om att den snurrade dubbelt så mycket nu.
Så kunde jag inte röra något på vänstersidan mellan hakan och ögat. Awsm.
Dregglade också.

Men nu ska vi vara positiva , bara en kvar !
Sen så ett tag till med tandställningen och så är det klart :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0