Lycklig :) ♥

Hemma från världens underbaraste helg :D ♥
Eller aa , fem dagar sen ju ;)
I onsdags åkte jag då till Paulina , slängde in ett inlägg där ifrån och shit ju .
Sov där till fredag , typ vid 19 drog jag hem duschade och stack direkt igen ;)
Träffade syster och pissen i thn och sen bar det av till bby :* ♥
Hahaha , aa , fast va ju där vid 21 typ ?
Aja , sov där till söndag då , fett mysigt !
Fast jag tror inte att hans katt gillar mig D:
/ cutcutcut ? ;)
Sen vid typ 12 idag då smsade Paulina att hon va på väg till torp .
Då började jag självklart gå för att träffa henne ! :D ♥
I snöstorm ..
Men träffa henne gjorde jag !

På vägen till torp hände massa men inget viktigt antar jag , ehehehe .. ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0