Hörlurar !

Min mamma vill att jag ska köpa hörlurar (A)
Och det tycker jag låter helt okej eller ?
Kan ju bli fett bra ljud antar jag .
Men då ska jag inte ha nån billig jävla skit .
Riktiga hörlurar ska det va ju ! :D

Såå , nu har jag kollat runt lite och det står mellan dom här :


Längst ner på listan tror jag , men dom ser fett sköna ut !
'Skullcandy' - 849 kr .


Så jävla snygga , men med detta tänker jag faktiskt inte välja vilken jag vill ha efter utseendet , inte för dom inte är bra men .
'Skullcandy' - 899 kr .


Egentligen tycker jag dom här är perfekta , man får typ orgasm ju , men jag har inga pengar och dom är ju dyrast .
'WeSC' - 1699 kr .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0