Allingsås ftw ? ;)

Sitter i min systers lägenhet i thn nu , ska bo här i två veckor är det tänkt.
Aja , natten i Allingsås var suuper mysig !
Fest på hotellet på kvällen , vi 12-01 (?) drog vi upp typ 10 pers på Nicklas rum .
Satt där inne ich var awsm några timmar innan man gick upp , facebookade , säg på tv och snacka lur :)
Och jo jag är visst modig , nej jag blir aldrig rädd , ja jag kan flyga !
Så deså :)
Döds kul att va där , döds skönt att vara hemma !
Och William är gullig nog att köra hem oss , så först blev det sollebrunn en stund och sen thn.
Detta gillas (:
Gustav till Nicklas och Båtsman: Vem leder ?
Hannes: Måste man alltid fråga vem som leder , kan man aldrig fråga vem som ligger tvåa ?
Gustav: Aja , vem ligger tvåa då ?
Hannes: Ingen aning dom snackar typ bara om vem som leder.
Hahahaha , kändes lite awsm ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0