Dagen ? :)

Helt okej dag ändå .
Fast mådde piss ett tag .
Menmen , Kerstin älskar mig och Sanna , det är ju uppenbart !
Absolut när jag och Sanna är tjuriga tre åringar :D
Charmigt värre får jag säga !
Jag tänker iallafall tycka att Petter är världsbäst för att han gav mig min mobil :)
Åhh , vad sur jag va innan Petter gav mig den .
Jag är nog smått beroende :(
Hahahahah , men just nu är jag på okej humör ! :)
Förövrigt va det tydligen bara jag och Richard som tyckte att vi borde ha praktik på knullkunskapen .
Vissa fick konstiga idéer då , inte helt okej vafan :o
men lika glad är jag för det :D
Aee , trött som en jude så får väl checka film tills man somnar nu ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0