Bilder !

Jag kom hem från Karlstad igår istället för i Söndags :)
Fredag-Sönadag va jag och Paulina själva där uppe i värmland .
Vi träffade finfina pojkar (a)
.. Efter ett tag .
Gräsklippar killen va helt okej också , och låtsas Tobbe och alla andra trevliga typer ;)
På Lördagen hälsade Gino på .
Han bor tydligen i Karlstad , hahaha , när han sa det blev jag typ ----> O.o
Vi blev idiot förklarade första kvällen , bra jobbat !
Ehehehe , bara för vi lekte på lekplatsen :o
Nätterna va jag awesome på , iallafall när turken skulle köpa mig D:
Han bara : Du komma med mig !
I was like , wh000000000t ?
Så trodde jag han ville köpa mig för kameler .
Sen fattade jag att han ville ge mig cigg , camel .
Charmigt .
"DU FÅ FEM CAMEL KOMMA MED MIG ?
Vart fan skulle jag göra av fem kameler ? o.o"

BildBomb! :


-


-


Charmiga !


Gulligt !


Någon mer än jag som ser att solen lyser ute ?


Jag tycker ni borde gilla bilden starkt ! (a)


Älskade skor !


-


Bby !


Aha , charm troll här va ? (a)


Vacker tjej !


Jag er tyff !


-


Skutberget !


Kommentarer
Postat av: paulina

Saaakna D: <3

2011-06-12 @ 09:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0