Sooommar !

Jag vill ha godis !
Och jag vill ha det nu , försöker nämligen sluta dricka så mycket cola .
Jävlar vilket sötsug jag får då .
Ett glas skadar väl inte ?
Det skulle ju faktiskt vara dagens första !
Under sommarn tänker jag lära mig prata mindre .
Och sånt .
Men framför allt ska jag ha förjävla kul !
Åhh , jag är taggad för lov nu , skippa alla onödiga dagar och sluta någon jävla gång ? :(
Visst kommer jag sakna mina pojkar och så men ändå !
Och mina tjejor och jag är överens om att träffa dom på lovet , hoppas dom håller med (a)
Så fort ryggplattan försvinner blir set att använda riktiga sommar kläder !
Man kan inte annat än att längta ihjäl sig ..

Nu blev jag sugen på att prova nya sommar t-shirten .
Ehehehe , får släga uppan bild på detta .
Och busig som jag har är inte korsetten på när bilden tas (a)
Kan ju ändå inte ha den när jag byter om ?



Åhh , Juli , kom och försvinn så jag är frisk någon gång !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0