Såhär är det .. !

Nämen shitans vad alla reagerade på förra inlägget , redan fem kommentarer !
Hur ska man förklara detta om mig och Theo .
Jag tror inte ens vi vet exakt , men vi är inte tillsammans längre iallafall .
Förhoppningsvis kommer jag och han ändå alltid vara vänner , han är en underbar person på många sätt ! :)
Jag är faktiskt väldigt nöjd med att det blev såhär , så vi kan träffas och ha lika kul fortfarande .
Theo är en av mina bästa vänner och det hade varit tråkigt att förlora .
Jag och han kan nog prata om allt tror jag .
Eller jag kan inte säga hur han känner , men jag litar starkt på han !
Jag tror helt enkelt att det bara är jag som inte är så bra på det där med att ha ett förhållande .
Eller så kanske vi bara passar bättre som vänner ?
Något sånt iallafall , tror jag ?
Så det blev nog inte så jättestor grej av uppbrottet , jag är kanske helt enkelt ingen sån jätte stor drama queen (a)
.. Hoppas jag ?
Eller så kanske det bara är han som såg till att det inte blev så jävla mycket tjafs ;d

Jaja , jag hoppas det där blev klart och tydligt och jag ska slippa mer spam om hur det är mellan oss , vi är vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0