Lördag - Söndag :)

Helgen blev helt klart lyckad ! :)
Har egentligen inte så mycket att berätta ändå , eller jo , men jag vet inte hur .
Men iallafall , fredag till lördag sov jag hos Theo .
Längesen sist !
Och den jävla muppen påstår att mitt hörn är hans bara för det är hans säng .
Pfft , det tror han va ? ;o
Vi såg på fiiilm och shit , typ som vanligt då :)
På söndagen va vi även en del med Theos bror och hans kompis .
Satt ute på altanen och tjöta och shit !
Och sen kolla jag och Theo på när dom stoora pojkarna spelade cs .
Tuffingar där vavavavava ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

e ni ihop igen???

2011-06-12 @ 19:16:19
Postat av: Anonym

Är det inte slut mellan er två?

Hade för mig att det va så.

2011-06-12 @ 19:26:21
Postat av: Jonte

Hur är det mellan dig och killen egentligen minii?o.O

2011-06-12 @ 19:38:13
Postat av: Jocke (A)

Back on track?

2011-06-12 @ 19:39:11
Postat av: Marie

Hej, jag följer din blogg och undrar bara hur det är nu egentligen? Är han din pojkvän eller kompis som det är just nu? Ni va söta tillsammans tycker jag men jag känner er inte. Förlåt att jag frågar om ditt sexliv men om ni inte är tillsammans längre är i kk då? Kram! :)

2011-06-12 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0