KARLSTAD NÄSTA !

Packat , nu gäller det bara att fixa till sig en aning och vänta på att mami ska vakna .
Hon jobbade natten och måste få sova ut ju :)
Men så fort det är fixat bär det av mot Karlstad !
Detta ska bli den bästa helgen på länge , helt seriöst :D
Jag orkar verkligen inte med Frändefors just nu , förlåt älskade hemstad .
Ska bli suuuper gött att komma bort lite :)
Tyvärr blev det inte att träffa Sebbe och Danne i morse , typiskt ! :((
Men inget kan sabba mitt awesome humör just nu .
Jag har sett fram mot denna dagen hela veckan .
Och äntligen ska jag och Paulina få göra karlstad osäkert ! :D


MYCKET SERIÖS BILD !


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det gör ni verkligen

2011-06-04 @ 00:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0