Allt och ingenting !

Förlåt för min extremt dåliga uppdatering , har haft fullt upp !
Åkte till Paulina i söndags , inte haft en ledig minut sen dess ;)
Sov där till måndagen och så åkte jag hem på kvällen för jag skulle egentligen till tandläkaren på tisdagen .
Fast det blev ju inget med det eftersom min tandläkare blev sjuk , typiskt !
Aja , men åkte med Paulina till uddevalla istället fett mycket mer värt ju !
Hahaha , letade pööjkar ;)
Och så köpte jag en tröja och så , värt liv som faen ! :D
Sov hos henne till onsdag och på onsdagen skulle jag till farbror doktorn och kolla ryggen igen .
Dom säger att den har läkt så gott som helt men ska ändå ha korsetten fyra veckor till .
29:e ryker den äntligen !
Hahahha , sen blir det magtröjor och klänningar och allt jag kan klura ut som bara är fult med korsetten !
Efteråt körde mami mig till Paulina , igen .
Hahahha , jag typ bor där !

Menmnen , idag körde iallafall pappa Roger in oss till brl .
Vi tjötade som faen på han även fats vi visste att han inte kunde hämta sen .
Så vi lodade runt där , träffade Richard en stund på hans lunch och så :)
Och så lyckades jag tappa bort min lur men vi hittade den sen igen , som tur är !
Så skulle vi alltså gå hem , haha blev omkörda av samma volvo två gånger .
Sen så såg vi Adde , Joppe , Johan och Affe åka förbi på mopparna så vi fick dom att vända och komma till 45:an (a)
Så stog vi där och snacka en stund men pojkarna va ju bara dryga D:
Sen fick vi fortsätta gå i våran ensamhet (a)
Aja , fick en rätt go promenad iallafall !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0