Senaste dagarna , tyvärr har jag blivit dålig med bilder :(

Igår vid tolv-ett på kvällen någon gång kom jag hem från Rossö .
Jag , Paulina , våran familj , My , hennes familj , Isak , Hanna och Patrik va där och myste oss :)
Skit fint väder , typ 35 grader eller nåt !
Men My , Isak , Hanna och Patrik smet ju bara iväg och hade gruppis :(
Aja , men jag och Paulina hade iallafall kul och solade och badade massor !
Och så hade vi massa mys med Veronicas hund Lukas .
Världens sötaste rottis , verkligen :)
Jag han och Paulina låg och myste i hans hundsäng i två timmar !
Och dagen efter blev det massa bus och plask i vattnet med han .
Åhh , vad jag önskar att jag hade en hund !
När vi skulle hem tog vi vägen förbi nordby , ett köpcenter typ vid norska gränsen .
Skit bra ställe , jag älskar det verkligen (:
Sen i morse fick jag gå upp vid sju , fast aa , dom lyckades inte få mig ur sängen förren typ halv åtta någonting .
Jag skulle nämligen till farbror doktorn och kolla ryggen .
Det har gått super bra och jag fick äntligen ta bort 'roboten' !
Måste självklart fortfarande vara rätt om ryggen och så .
Men det är skönt bara att slippa ha den på .
Just nu nanar PlinaFlina så sött bravid mig , hehehe :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0