Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Tjejer (trots att jag är en) , fotboll och kärlek .
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Disk , godis och DvD filmer .
Tre saker jag gör just nu: Är med PlinaFlina , försöker fixa datan , kollar mobiler på internet .
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Bli kär PÅ RIKTIGT , åka luftballong , gå upp för alla trappor i Eifeltornet.
Tre saker jag kan: Göra världens bästa mackor (a) , ljuga och lugna ner arga/ledsna människor .
Tre saker jag inte kan: Kissa när någon kollar :$ , vara arg länge , springa .
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Hjärtat , musik , gammla människor .
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Rida (Hahaaha , efter olyckan) , äta mycket och åka skridskor .
Tre favoriträtter: Pizza , räksallad , broccoli soppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0