Snart till mitt andra hem igen ! eller blir det första ? ;o

Sitter uppe på Paulinas rum och känner doften av mamma Irenes tacogratäng .
Mums :D
Fast vet inte om vi hinner äta den innan mami kommer och hämtar oss .
Jag måste nämnligen till det hemmet där jag förvarar alla mina prylar ;)
Och så anser mami att det är hennes mänskliga rättighet att få träffa mig ibland .
Stämmer det ? :)
Oavsätt tycker hon kan sega sig lite så hennes älskade dotter , eller aa döttrar , får i sig lite tacogratäng (a)
Om exakt 29 dagar ryker korsetten , tagga !
Hahahah , Snajper har förövrigt vart helt galen idag , jesus asså !
Men han är världens sötaste på något knepigt sätt ändå (a)
Måste kila , pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0