Lördagens !

Mitt internet är paj som en tårta och detta dödar mig .
Just nu lånar jag syrrans , toppen !
Lördagen blev ååååsuuum :D
Ison och Fille med Paulina , kan det bli annat än lyckat ?
Älskar när dom skulle höra om publiken va med och ropade först "Hur är det med er på tjej sidan ?"
Alla skrev utav helvete så klart , sen ropade dom "Hur är det på kill sidan ?" så hör man någon längst fram som bara "Vi har faktiskt två tjejer !" och där stog jag och Paulina , haha !
Och på låten "Galen" fick jag kompisar , tro det eller ej !
Det va jag och blattarna mot världen (a)
.. typ , alla blattar kramades och hade sig när dom sjäng "svartskalle stoltas i staden" och så kramade dom om mig också .
Hahahah , dom borde skaffa glasögon o.O
Men jag är också liiite stoltast i staden ju , så det grejar sig (a)
En av dom där skojiga blattarna va faktiskt söt dessutom !
Hahahhahah , helt perfekt att få kramas med sånna .
Senare träffade vi ännu mer sköna typer  .
Förstår mig absolut inte på rasister på något sätt , hur tänker ni ?
Ena av dom fick tydligen för sig att jag inte hade några byxor och tyckte att det va åsum att snacka med oss då .
Synd där du grabben !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0