15:e dagens bild: En bild på dina närmaste

Av dom utanför min biologiska familj (som givetvis betyder allt i världen för mig) är det nog dehär fem personerna som betyder mest för mig .

På översta bilden är de David och Fredrik , två pojkar jag aldrig hade klarat mig utan . Dom har verkligen stöttat mig genom allt . Fredrik är den jag träffar oftast nu för tiden men David och jag har alltid varit vänner . Låångt innan vi lärde känna Fredrik . Tyvärr känns det iblend som jag och David glider isär ..
Men det spelar egentligen ingen roll , kommer alltid älska dom båda , det är helt enkelt underbara vänner ! ♥

Sen är det My och Isak , eller framförallt My , hon är min barndomskompis och lillasyster och hon betyder allt för mig , därför älskar jag Isak otroligt för han gör henne glad och får henne att må bra . Dom är världens sötaste tillsammans och jag är överlycklig för deras skull att dom har hittat någon dom tycker så mycket om .♥


Sist men absolut inte minst är det Paulina , älskar den tjejen och som det är just nu bor vi ihop . Vi har varit ifrån varandra fem dagar på hela sommaren . Vi ÄR tvillingar , oavsätt ´vad de biologiska banden säger , hennes familj är min familj och tvärtom . Vi delar allt och jag är extremt glad att jag har henne !♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0