13:e dagens bild: En bild på din fritid

Min fritid består väldigt mycket av Paulina just nu vilket dom flesta troligtvis vet .
Hahaha , jag har ju inga 'riktiga' intressen så direkt' .
Men jag brukar åka in till uddevalla , trollhättan eller vänersborg mycket .
För det mesta gör jag inget speciellt , tycker bara om att vara omringad av människor .
Men jag är även helt galen i konserter , festivaler och så vidare .
Sjuuukt kul !
Jag brukar segla på sommrarna också , haha det är toppen mysigt !
Träna på gym också ja , är det något man gör på fritiden eller är det för jobbigt för att räknas ?
Fast jag kan ju ändå inte göra det at the moment pågrund av att jag va med om en ridolycka .
Hahahah , ast det har väl ingen lyckats missa  ? ;)
Aja slänger iallafall upp en bild från när Ison och Fille spelade i vänersborg !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0