Laaanaa ! :DD

Troligt vis blir det att dra iväg till Theo och lana med Vezzlan och Erik imorn .
Tagga ! :DD
Sitter här och snackar tfn med han samtidigt som jag dunkar musik (h)
Pappa slog i taket (mitt golv) och skrek som fan , givetvist tog jag förgivet att han va arg men inte då , han skulle bara be mig höja volymen lite xd
Åhh , hoppas verkligen min morsa är lite snäll nu så jag kan dra till Theo , fast förstår ju om hon inte vill behöva köra eftersom hon jobbar rätt mycket nu.
Men Jag är så sjuukt taggad för lan nu ju så vet fan inte vad jag gör om hon inte kör mig :o



Kommentarer
Postat av: ellinor

haha, glöm inte att dra in te birk så kan du få lite knark eller vad det var xd hehe eller sså låter du bli ;) <3

2011-01-07 @ 15:27:30
URL: http://thattone.blogg.se/
Postat av: Therese : svar på kommentar

HAHAHAHAHAHA , du är sjuk ;d

btw , ska du med ? (a) <3

snnnnäääääääääälllaaa ? :))

2011-01-07 @ 15:58:18
URL: http://lillaminii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0