Bil köp för att lära mig lite smått och gott ?

Jag skulle vilja ha en 'lekbil' eller vad man ska säga.
Alltså ett billigt inköp av halvbra bil som jag sedan får greja själv.
Jag vill ha en volvo helt klart !
Dels ska jag ha den att lära mig om bilar på , dels vill jag ha den att få styla och shit.
Så jag slänger in bild på bilen jag funderar på att få pappa att köpa åt mig (a)

Bilen:



http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_740_31418503.htm?ca=15&w=1
vad tycker ni som kan lite mer om bilar ? ;d


*Utseende mässigt vill jag göra en hel del egentligen tror jag även om sånt kostar .
Jag vill ha den ljusrosa till att börja med , och den ska ha rosa fälgar också .
Alla rutor ska lätt tonas .
ev. kjol + kjolbelysning (?)
Sen så tycker jag nog att 940 lampor är snyggare så kanske blir att byta det.
Eller så skiter man i lampbyte och fixar 850 front ist ?
Fast aa , jag är ju inte sådär jätte bra med bilar :s
men det kan man väl ändra på ?*

aah , fuck it , kan inte detta !
lär mig ? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0