Tagga sommar !!! :DD

Nu har jag tänkt till , det ända jag har kommit fram till är att om inte min mamma är på 'skämma-bort-älskade-lilla-therese-humör' (bra humör det där du)
kommer jag antingen behöva välja mellan dh och p&l eller kanske inte ens få nån.
Eller så kommer jag komma hem natten mellan 2/7 och 3/7 och sen sova fram till min födelse dag då jag orkar gå ur sängen bara för att jag vill ha presenter .

Vill ha events och liknande till sommarN :
(endast sånt det finns chans till eller kanske till och med är bokat)

17/6 - sommar lov + schools out !
 (är det verkligen så sent ? hoppas hemsidan ljuger !)
18-21/6 - Dreamhack !
26/6 - Fixa fest för Kajsa !
28/6-2/7 - Peace and Love !
16-18/7 - Fallens !
29-31/7 - Drag race med Malin !
4/8 - Fyller byxmyndig vafan :DD
17/8 - dubbel fest för Malin och Ellinor kanske ? ;)

aah , fast kommer inte bli av detta mycket tyvärr ! :(


Kommentarer
Postat av: Malin *^.^*

Hehe :D<3



Nice ;) <3

2011-01-22 @ 22:02:12
URL: http://itsadreaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0