Tränings typ ?

Jag har som sagt bestämt mig för att bli mer tränings typen .
Ger det resultat undrar ni kanske ?
Nah , inte riktigt än men lite faktiskt .
Jag hade bestämt mig att då och då ta kort på magen och se om den blir plattare och tittar man riiktigt noga har det nog redan börjat funka !
Fast usch , träningsverk suger :(
Men det finns faktiskt massa positiva saker med gymmet , funderar på att göra en lång lista med tummen upp träning/gym !
Ja , låter som en typisk mig grej :D
så blir det nog !

Förövrigt är jag sjuk och har nanat sängen hela dagen .
Nu går jag runt i pappas stora slitna arbets t-shirt och mössa , awsm sjuk outfit !
Alldeles för osmickrande för att vara på bloggen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0