nä nu blev det fel :(

Tänkte lägga in bra saker med gym ju , men ångrade mig nu.
Första jag kom att tänka på va killar .
Gymmet är fullt av snygga vältränade killar !
Och jag börjar då söka på google som verkar tro att jag tänder på killar med krulligt hår eller liknande.
efter massa sökords ändringar visar google iallafall snygga killar , tyvärr tolkar dom 'gym killar med magmuskler' (har för mig det var vad jag sökte på) helt fel !
Eller aa , det kom ju fram bilder på sjuukt heta killar men man såg lite för mycket av dom för att det ska visas på bloggen :s
nae där blev det ju rätt fel då ..
Så kom det upp en bögblogg och som ni vet älskaar jag bögbloggar ! :D
Men denhär killen visar sig ju till och med vara porrigare än google och det är illa !
Vanliga bloggare har 'dagens blogg' eller kanske 'dagens sötos' men inte denna killen , han kör med 'dagens gayporrskådis' inte helt okej :o

Till slut hittade jag iallafall en okej bild som va lite mer det jag tänkte mig .
Fast nu har jag tröttnat på själva iden ändå. ovärt .


Den 'rätta' bilden , om nu killen kunde vart lite snyggare ..


BögbloggarN ;)


Han hade bra smak med killar iallafall Brent Corrigan som tydligen är porrskådis :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0