Spela !

Jag är sjuk på riktigt faktiskt och då får jag pms ryck så våga inte fjanda er om att jag skolkar !
Sov hela jävla dagen igår på soffan , orkade ingenting :o
Men idag har jag lite lägre feber iallafall :)
Sen kom jag på att den jävla fitt febern säkert försvinner om jag har lite kul (a)
Så på två dagar har jag sett fem filmer och spelat i tre timmar ;d
Hörde ni ? Jag har seriöst bara suttit vid datorn ca fyra timmar , tre spelade jag en typ blogga och facebook och sånt !
Längesen man spelade detta sist faktiskt o:
Får höra med pappa om jag får spela mot han sen kanske kan Marek också va med ? :)


Spelet ! ♥


Kommentarer
Postat av: Becka

heter spelet Age of Mythology? :D <3

2011-01-29 @ 10:22:31
Postat av: svar på kommentar: becka

Age of Empire 3 , men det är samma serie ju :)

2011-01-29 @ 19:23:30
URL: http://lillaminii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0