Nyckelringar ! :D

Jag vill köpa en nyckelring innan skolstarten så jag inte tappar bort nyckeln så ofta .
.. Eller så att jag åtminstonde kan hitta den igen ;)
Men jag vill inte ha något vanligt tråkigt , jag vill ha nåt personligt .
Så jag tänkte slänga upp mina favoriter jag har hittat so far :D
Tala gärna om vilken som passar mig bäst/vilken som är snyggast !

Nyckelringarna :


Denna nyckelring talar om vilken storlek killen man håller den mot ha innanför byxorna .
Känns lagom rolig och så att ha ;)


Ett tryck på fjärrkontrollen och nycklarna piper i sex sekunder. Tryck upprepande tills du hittat dem.
Låter helt perfekt tycker jag ! :DD


Aningens tråkiga kanske men smidigt eftersom jag ofta glömmer pennan ! :)


Är jag den enda som skulle tycka att det vore kul att ha en plunta på skolnyckeln ? :DD


'Orgasm nyckelring' säger väl allt ? trycker man på den röda knappen låter det som nån får orgasm , awsm ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0