Nyår ! ♥

Dålig uppladdnaing jag har haft :(
men vet ni vad ? Jag tänkte att jag kan slänga upp lite gulliga bilder från nyår :)
jag tror bara jag har bilder på My och Isak eftersom alla andra kort va tagna med Mys kamera .
Men det duger ju gott och väl såhär.
Min nyår va ganska bra tycker jag men långt ifråpn så som jag planerade den.
Det känndes sjuukt härligt att träffa lillasyster igen :D
Älskar den pricken du :)
Och är otroligt lycklig för hennes och Isaks skull , kärlek måste va det finaste som finns !

Bilderna:


Naaw , mysigt :) ♥


Busungarna (a) ♥


:) ♥


Erkänn Isak är snygg i min keeeps ? :DD ♥


Charmig ;) ♥


Gott nytt år allihopa :DDD ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0