dålig uppdatering :((((

Förlåt för att jag inte uppdaterar särskilt ofta.
Men jag har inte vart hemma igår eller dagen innan det .
Var tänkt att jag skulle sova en natt hos Theo men sen blev massa vägar avstängda och shit så det blev en till.
Han tog fula kort på mig och jag ska döda han för det , man tar inte kort när jag äter hur som hellst !
och jag vet att Kajsa har massa sånna tjockisbilder på mig men Kajsa är ju Kajsa liksom.
Usch vad jag började sakna henne nu ! :(((
Iallafall , så är Theo dum :)
Och i helvete vad han kittlas då , fy :o

För övrigt är allt som vanligt och nej jag blir inte rädd av skräckfilmer :)


Kommentarer
Postat av: Theo

Du är ju jätte rädd för skräck filmer, du var ju nära på att ramla ner på golvet ;)

och det var 1 kort, och det var ju jätte fint (A)du satt där och käkade muffins, man fick ju inte ens kolla på dig utan att man hörde dig klaga xD.

Vi kom ju fram till att jag var jätte dum, och att du inte är kittlig fast du var det ändå ;)

2011-01-10 @ 11:40:38
Postat av: VezzlaN ;D

Asso theo spanar in ;p

kunde ej komma pga min syster ^^

återigen THeo e n00b ! ;p

2011-01-10 @ 18:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0