Axel Hildenborg :)

Glömt bort att läsa folks bloggar ettt tag nu , så skulle jag kika en av mina favorit bloggar lite fort bara.
Gissa vad jag ser ?
Undertiden jag har vart upptagen har han kommit ut ur garderoben !
Jag har alltid tyckt att han va lite gay men ändå tänk , 'guud vad gulligt med en hetro kille som beter sig så'.
Hahahaha , jaao , tråkigt detdär ;)
Nesch då , egentligen är jag superglad för hans skull och hoppas verkligen att han kommer hitta någon söt pojkvän .
Dessutom har han asbra smak vad det gäller killar visade det sig , hade han bott här hade jag dött för att ha han som gayfriend :DD

Så jag tycker alla ska kolla hans blogg och så för han har sjuukt mysig stil http://axelhildenborg.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

NU ÄR VINNAREN AV TANDBLEKNINGEN UTSEDD, TITTA IN OCH SE OM DET BLEV DU? :)

OM INTE SÅ TACKAR JAG FÖR ATT DU DELTOG!

2011-01-18 @ 21:33:30
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0