Torsdg.

Torsdag är världens segaste dag !
Men jag är faktiskt på helt okej humör ändå :)
Träningen igår va awsm och kändes sjukt jävla bra !
Fast jag dog lite smått när jag råkade krocka med en bodybuilder från gymmet oo:

Eftersom jag inte har en aning om vad jag ska skriva just nu kör vi en dagens ..

DAGENS VILL HA: Sommar !
DAGENS KLÄDSEL: Baggy jeans och linne.
DAGENS FRISYR: utsläppt.
DAGENS LÅT: Like you - BowWow ft Ciara :)
DAGENS PLANER: Färga håret :)
DAGENS SAKNAD: Tiden då jag inte var så blyg !
DAGENS DUMMASTE: Adde ? ;)
DAGENS MISSLYCKANDE: Att dricka mjölk eftersom jag är liiite allergisk inte mycket men ändå :)
DAGENS DROG: Han .
DAGENS KÖP: Försöker spara pengarna så ingenting ! :)
DAGENS GODIS: Frukt !
DAGENS HUMÖR: Ledsen och glad på samma gång :D
DAGENS CITAT: 'den är inte liten bara jävligt ful' kom inte på något bra så snappade ett ur ismens låt 'dr.Majk'
DAGENS ROLIGASTE: myset med Malin och Sanna ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0