Here comes what never came ;)

Känns som min blogg börjar bli dryg ? ;)
Nae detta grejar jag ju .

Lördag-Söndag var jag ju med Paulina och Marre , tyvärr är minneskorts läsaren paj som en tårta just nu ju så det blir nog inga bilder från det där då :/
Men det va fett nice . På lördagen tryckte vi mest i oss chips och myste tror jag .
Fast med mitt minne kan vi ha gjort massa annat också ju , hahah :)
Sen söndagen blev det brl då , fast det va ju ingen ute vafan .
Förstår dom , det är ju inte direkt sommar om man säger så ?
Så blev väl mest att åka på isen och sånt .

Idag vaknade jag typ 12-13 (?) av ett sms från Kajsa om att vi skulle hämta ut GBG Horse Show biljetterna.
Fast jag är ju snabb och så så jag han inte bli klar innan dom åkte .
Så det blev att dra iväg efter dom för jag hade ju pengarna till min biljett.
Hahahaha , och det gick ju bra och allt ..
Aja , så strulade det sig massa och när vi väl va där båda två kunde man inte hämta biljetterna där.
Vad gör man då ?
Jo man går och tar en fika och ger fan i biljetterna :)
Eller aa , hämtar ut biljetterna imorn istället .
Efter fikan blev det att träna och så .
Tumbs up ! :DD


Kommentarer
Postat av: Becka

"paj som en tårta"



HAHAHAHAAH! ROFLMAU xd <3

2011-02-22 @ 13:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0