Lite allt möjligt :)

Uff , det där med att skaffa jobb va ju svårt ! :o
Eller aa , sommar jobb iallafall ju men man gör samma sak.
Men har iallafall skickat in en ansökan.
Riktigt förväntansfull inför svaret men antar att jag är för ung.
Vart jag har sökt får ni veta när jag får svaret ;)
Idag har väl vart en helt vanlig dag , Petter ritade fint på mig och allt !
Eller fint och fint men :)
Imorn blir det bowling och bad med skolan , ganska otaggad faktiskt.
Fast det blir nog säkert kul.
Måste bara få erkänna det , jag kan inte bowla ! D:
Retard jag är :((
Ni älskar mig ändå !♥
Amen puss hej , nu ska man ner och duscha och hitta bikinin sen får vi se vad jag hittar på ! ;)


Kommentarer
Postat av: AmandaHarde

Hej sötnos! Jag säljer bloggdesigner för ett rimligt pris, hör av dig vid intresse!=) Btw, hur är det med dig idag då?

2011-02-10 @ 10:18:59
URL: http://amandaharde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0