Dagen :)

Nostalgi man fick när man gjorde inlägget om mina små pojkar :')
Hahahahaha , löjlig jag är men tyckte faktiskt dom förtjänade det (a)
Ända sen lågstadiet har det kommit fram småungar och frågat om jag och David va tillsammans.
Och i 7:an hahahaha , fan vod folk trodde att jag och Fredde va syskon då va ;d
Får nog fan skicka ett sms imorn och se om det ska hittas på nåt snart !
Fast dom jävlarna tränar ju 24/7 oo:

Menmen , detta ska ju handla om mig , right ?

Juste , aah , men skolan va lite sådär lagom får jag väl säga ?
Fick sluta tidigt eftersom det va sånt busväder :)
Fifan , är lite trött på snöstormar nu :o
Tog ut lite aggritioner på Fredde i bussen bara för att ingen jävel hade plogat min väg.
Hahahaha , stackarn inte han fel ju ? ;)
Sen på kvällen blev det till affären och köpa två cola till , två chips påsar , två dipp och ett pringles rör ;)Hahahaha , fast allt det va ju inte till mig vafan , morsan , farsan och deras kompis va lite gottesugna ju :)
Bara ett pringles rör till mig ;)
Så aa , nu är jag på rätt så fett humör ju :DD
Åhh , fifan vad kissig jag är oo:
Hahahaha , illa det såå , aa pusshej ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0