Dagar kommer , dagar går !

Känner att bloggen är död men som alla vet har mitt internet inte vart bäst i världen .
Dagen har iallafall vart helt okej men det kunde ju hänt lite mer .
Första lektionen va musik och jag försöker ju få g i alla ämnen så jag skulle vara duktig och göra provet dom andra gjorde för några veckor sen .
Jag tänkte egentligen inte säga hur det gick men aa , har någon mer känt känslan när man fuskar på ett prov men ändå blir underkänd ?
Åhh , men fick göra om senare och är nu godkänd i musik !
Känns helt okej att vara godkänd i alla ämnen .
I stort sett hela dagen har jag drivit runt med Joel , Richard och Matte .
Riktigt chill osv .
Vidriga men smått söta pojkar .
Jag menar vem gillar inte när folk kommer och gnider röven mot dig , dregglar på dina saker , eller tar dig på röven ungefär helatiden ?
Underbart ♥
Sänkskepp är världens sämsta spel btw .
Jag vill inte direkt påstå att jag förlorade egentligen , jag menar Matte fuskade säkert (a)
Nu blire att sitta här och mögla lite till .
Ingen fredags fest för min del .
Näschnäsch .
Hooooooouuuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0