Nallar ♥♥♥

Är jag den enda femtonåringen som sover med nalle ?
Hahah , jag har inte lika många kvar som förr , men vissa kan man bara inte slänga .
Trogna gammla vänner .
Jag har minnen med varenda en av de nallarna jag har kvar nu .
En rosa flodhäst som David vann åt mig på liseberg för många år sedan , en tiger jag fick av min syster när jag var ledsen när jag va typ sex (?) , en hund jag fick av pappsen när våran hund dog , en "special friend" nalle jag fick av familjen Hvit när jag bröt ryggen , en nalle jag fick av Kajsa när jag bröt ryggen , en "special friend" bulldog jag fick av tvillingarna och min första nalle .
Hahaha , rätt många nallar för att vara femton ändå kanske ?
Men fan heller att jag överger dom .
Första nallen jag fick fick jag av pappa tror jag och den ligger jag fortfarande och kramar på nätterna när jag känner mig ensam .
Mognaste ni hittar någonsin , svär !
Menmen , nu blire film !
Första nallen ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0