2011 är över nu ..

Året 2011 va upp och ner .
Träffat en hel hög underbara människor .
Fått uppleva saker som har förändrat mycket .
Hälsat på nära vänner på näl och fått ligga där själv .
Man kan lätt säga att påsken 2011 va något jag aldrig glömmer och vi hoppas på att påsken 2012 kommer bli lika minnesvärd fast av andra anledningar .
Jag har kommit närmare personer som jag inte trodde spelade någon roll och insett hur underbara dom är .
Någonstans under året känns det även som jag insåg att ärlighet varar längst .
Man ska inte säga eller göra något för att någon annan ska bli glad .
Dom allra flesta blir hellre sårade av sanning än glada av lögner .
Vänner har förändrads , vissa från underbara till helt betydelselösa och vissa från inget till allt .
Eller så är det kanske bara jag som uppskattar andra saker hos personer än vad jag gjorde förra året .
Jag har gått upp i vikt och blivit en riktig liten knubbis .
Inget jag skämms över , skämms snarare över min dåliga kondition .
Den får vi göra något åt tänkte jag och poff så fick jag idén att börja träna mer under 2012 .
Jag har upptäckt hur mycket skitsnack det egentligen går om allt och ingenting .
Eller det har jag alltid vetat , bara inte tänkt på .
Så många gånger detta året jag inte kunnat hålla mig för skratt när jag hör saker om mig själv .
Som tillexempelt att det va mitt fel att det tog slut mellan min kompis och hans brud .
Hahahaha , vafan jag är inte gud gott folk .
Mer troligt så tog det slut för att hon är ett svin eller nåt sånt c:
Jag har brutit två kroppsdelar detta året också !
Ryggen på skärtorsdagen och lilltån första dagen på jullovet .
Like a boss !
Jag har insett att jag ser saker och ting väldigt annorlunda än många andra .
Personer jag har fått höra är elaka eller "dåliga" enligt andra verkar oftast vara dom jag gillar bäst !
Hahahaha , mitt liv ♥
Har inga förväntningar alls på 2012 .
Börjar inse att allt kan hända så det är väl bara att köra och se hur det går ? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0