Jul nu . NO SHIT SHERLOCK ?

Nu är det jul då .
Känns som en helt vanlig dag faktiskt , förutom att klockan är typ sju på en lördag och jag är vaken .
Vart är världen på väg egentligen när jag vaknar tidigt ?
Jaja , själv har man haft migrän hela natten .
Toppen !
Jag lyckades paja min fot en aning igår och efter att jag pajade den så pajade jag den lite till .
Paj som en tårta .
Nä nuuu , va sugen jag blev på tårta ._.
Aja , bord är farliga .
Jag svär mitt hus är en fet jävla armé som bara "AARRRRRGGGGGHHHH !" och attakerade min fot .
Lyckad tös här vettu .
Så kan det gå gott folk , för är man smidig så är man eller ?
Hoppas ni får en tråkig jul och ett tråkigt nytt år !
Poss , hoouuj ! :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0