PluttisN :*

Måste bara säga att jag har en egen MiniMe som betyder livet för mig .
Hon heter My Follinger och jag och hon tillsammans har en humor som ingen annan någonsin har förstått .
Jag vet inte om man kan lära sig förstå den ?
Båda kan helt random bara börja skrika  eller gå runt och säga "blablabla" isället för riktiga ord .
Folk brukar få aids på det . Inte okej .
Men det allra finaste med denna bruden är att hon alltid har ställt upp för mig .
Alla de tretton långa åren vi har känt varandra .
Sedan dagen hon föddes .
Varje litet bråk jag har vart i har hon vart på min sida .
Oavsätt om jag har rätt eller inte .
Hon är fan sjuk egentligen ju , det är inte ett bråk jag har vart i .
Vi har fått växa upp som syskon , vart vänner ända sen jag lärde mig gå i princip .
Det finns stunder då jag skulle vilja kalla henne lillasyster , för hon betyder lika mycket som en riktig syster för mig .
Jag hade vart stolt om hon va min syster .
Nu känner jag mig bögig och go och tänker därför inte skriva mer !
Här har du mitt kärleksbrev "lillasyster" ;)

Kommentarer
Postat av: Systern Föllinger!

Alltid systrar, oavsett.

Älskar dig av hela mitt hjärta,

blablabla blabla! <3

2011-12-20 @ 19:20:27
URL: http://systernfllinger.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0