Håll koll på att jag inte dör , lova ?

Systra mi ska jobba imorn .
Duktig tjej den där du . Jappjapp , så äre .
Själv ska man inte jobba . Förvånad ?
Fast sen har jag ju inget jobb heller , det förklarar ju en hel del .
Vad fan ska jag göra om hon inte ska va hemma på hela jävla dagen ?
Vem ska underhålla mig , värma min röv (ta det inte fel) , betala min pizza och offra sin lur när min dör ?
Det brukar vara hennes uppgifter .
Hur ska jag överleva ?
Vem ska jag vara med ?
Hahahahahaha , knulla mitt liiiv , är det seriöst så svårt att inte hon kan träffas en dag ?
Jaja , får väl försöka träffa någon annan eller så .
Jag är handikappad från och med nu och fram tills någon vill träffa mig .
Hähähä , vill någon träffa mig .. ? :c
F O R E V E R A L O N E M O D E : O N .

Söta barn står och är söta .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0